HTML

Dreamcatcher

Álomnapló. Mivel két életem van minek legyen egy blogom? Itt az életem éjszakai feléről próbálok mesélni. Méghozzá azokról az éjszakáklról amikor alszom is. A jogot fenntartom magamnak hogy álmaimat cenzúrázva egyes részléetekre csak célzásokban adjam közre, illetve hogy bizonyos értelmezéseket egyáltalán ne tárjak a nyilvánosság elé, amennyiben ez más embert is érinthet (hiába akrok őszinte lenni, más ember lehet hogy kevésbé akar).

Friss topikok

  • Faculty: tudom, köszönöm, azon vagyok, csak van párd dolog amit azért ide se írnék ki. (2008.04.14. 21:35) befektetés

Linkblog

Heltai Gáspár ált isk

2008.05.12. 12:08 Faculty

Mivel bezárják a sulinkat a Heltai Gáspárban kellett folytatnunk utolsó évünket. Az első jelenetben az osztályban voltam és nemigazán tudtam hogy hova ülhetnék. Nagyon jóérzés volt hogy nem teljesen egyedül voltam ott hanem pár ismerős osztálytársamn is. Pár másik ismerős arcra is rábukkantam más általános iskolákból.
A következő jelenetbenj épp ülünk az igazgatói irodában. Meghallgatjuk a feltételeket amikkel átvsznek. Át se villant az agyamon egyszer se hogy ez nem egy gimnázium hanem egy áéltalános iskola, nem is nagyon tudnának engem oda hova átvenni. Egy srác aki elsőben vgolt osztáyltársam gimnáziumban meg másodikban, vissza-vissza szólogatott az igazgatónak. Az ünnepség után amikor arról volt szó kiket vesznek fel és kiket nem, hát őt nem vették fel. Ki kellett mennem brúzolni, de sajnos nem volt egyértelműen jelölve melyik a fiú és melyik a lány wc ezért a lány wcbe tévedtem ahol nagyon  leoltottak m it keresek én ott.
Azt igazgatói iurodában kaptunbk nagyon sok fénymásolatopt, jobban megnézve mind az idei érettségi feladatoko megoldása volt. Látni se akartam.
Az igazgatónknak pont olyan feje volt mint a Színyei igazgatójának.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamcatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr35464821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása