HTML

Dreamcatcher

Álomnapló. Mivel két életem van minek legyen egy blogom? Itt az életem éjszakai feléről próbálok mesélni. Méghozzá azokról az éjszakáklról amikor alszom is. A jogot fenntartom magamnak hogy álmaimat cenzúrázva egyes részléetekre csak célzásokban adjam közre, illetve hogy bizonyos értelmezéseket egyáltalán ne tárjak a nyilvánosság elé, amennyiben ez más embert is érinthet (hiába akrok őszinte lenni, más ember lehet hogy kevésbé akar).

Friss topikok

  • Faculty: tudom, köszönöm, azon vagyok, csak van párd dolog amit azért ide se írnék ki. (2008.04.14. 21:35) befektetés

Linkblog

befektetés

2008.04.14. 20:50 Faculty

Úghy volt hogy ledőlök tíz percre, de valaki felhívott, megszakírtotta, és én bosszúból visszaaludtam de az már nem tíz perc volt. Kár, pedig tanulni akartam délután.

Egy üzletember lehettem. Tele volt a kezem kötegekkel. Túl akartam rajtuk adni de a kutyának nem kellettek. Nem tudom mik lehettek. Az amerikai jelzálogpiaci válság következtében sokan járhatnak így. Valószínűleg sok energiát fektettem be abba hogy azok a papírok érjenek is valamit.
Nem csak túladni akartam rajtuk. Azt tudtam hogy senkinek nem kell. Egyike lehettem azoknak a bankároknak akik nem vallják be, hogy bankjuknak mennyi az adósságuk, illetve hogy a bankjuk felé felé mennyi a ki nem fizetett kölcsön. Ha ugyanis túl nagy nem fektetnek be a bankba.El akartam rejteni a papírokat hogy ne találják meg, de olyan sok papír volt hogy sehova nem fért el.
Ebből elvileg az a kérdés következik amit az igék hátrahagynak.......
Mit akarhatok elrejteni? Min akarhatok túladni? Mibe fektettem bele aránytalanul sokat?

 Utána egy kocsinál álltam egy volt legjobb haverommal. Valójában nem az exhaverom volt. Az unokatesóm összejött egy sráccal aki régebben kurvákat akart futtatni hogy megéljen valamiből, és egy fél évre lejöltözött hozzá, nem is beszélt velem, azt se tudtam él-e, hal-e. Állítólag olyan körülmények közt élt, hogy a fürdőszoba használhatatlan volt, és egy lkéánynak aki velük élt csak egy bugyija volt az sem volt sosem kimosva.
Krisztiánnak hívják a srácot. Mostz is kurvákat keresett, de nem futtatni akarta őket hanem a futtatókkal akarta megbeszélni hogy hadd szálljon be a "bizniszbe". Én mondtam neki hogy "öreg ez nem jó ötlet". Azzal érveltem hogy ezek a stricik elég rosszarcok, könnyen baja eshet, de őt csak a pénz érdekelte. Nem csoda hallván milyen körülmények között élt.
Unokatesómat állítólag nem engedte haza. Félt hogy megcsalja, és ha megpróbált elszökni, agyonverte. Ehhez képest azért elég jól nézett ki unokatesóm amikor újra láttam, még a régi volt, a kedve is rendkívül vonzódott a cigány káromkodásokhoz.
Aztán megkapta amit akart. A kocsihoz ahol álltam odajött egy elég csövesnek tűnő nem olyan fehér bőrű bvanda. Csak annyit láttam amikor visszafordultam hogy épp verekedni akartak. Egy csattanásra fordultam vissza amit egy vipera adhatott ki. Ekkor ébredtem fel.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamcatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr12425674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ano 2008.04.14. 21:23:12

Szia!!

Szerintem, ha ilyen álmaid vannak, akkor gyorsan el kéne gondolkoznod, hogy mik azok a dolgok az életedben, amitől félsz, ami frusztrál, és változtatni ezeken, ha van rá lehetőséged, kiiktatni ezeket. Mert nyilvánvaló, a rejtegetni való és a vipera csattanása is olyan jelek, amik arra utalnak, hogy nincs minden rendben az életedben. Talán a családban/barátnődben/tanulmányaidban/problémás ügyleteidben kéne kutakodni, mi okozhatja ezt a félelmet.

Faculty 2008.04.14. 21:35:55

tudom, köszönöm, azon vagyok, csak van párd dolog amit azért ide se írnék ki.
süti beállítások módosítása