HTML

Dreamcatcher

Álomnapló. Mivel két életem van minek legyen egy blogom? Itt az életem éjszakai feléről próbálok mesélni. Méghozzá azokról az éjszakáklról amikor alszom is. A jogot fenntartom magamnak hogy álmaimat cenzúrázva egyes részléetekre csak célzásokban adjam közre, illetve hogy bizonyos értelmezéseket egyáltalán ne tárjak a nyilvánosság elé, amennyiben ez más embert is érinthet (hiába akrok őszinte lenni, más ember lehet hogy kevésbé akar).

Friss topikok

  • Faculty: tudom, köszönöm, azon vagyok, csak van párd dolog amit azért ide se írnék ki. (2008.04.14. 21:35) befektetés

Linkblog

2010.02.02. 18:52 Faculty

gyakran visszatérő álmom hogy megyek, esetleg szaladok azon az útvonalon ahol futni szoktam, majd egyszer csak arra leszek figyelmes, hogy amikor nem érintem le a lábamat a földre, akkor az nem is ér le: azaz valahogy repülök. és amint erre egyre inkább figyelmes vagyok, annál magasabbra repülök egy egy "lépéssel". aztán persze valahogy egy bizonyos szintnél tovább a dolog megáll, és visszaesem valameddig.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamcatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr841723443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása