HTML

Dreamcatcher

Álomnapló. Mivel két életem van minek legyen egy blogom? Itt az életem éjszakai feléről próbálok mesélni. Méghozzá azokról az éjszakáklról amikor alszom is. A jogot fenntartom magamnak hogy álmaimat cenzúrázva egyes részléetekre csak célzásokban adjam közre, illetve hogy bizonyos értelmezéseket egyáltalán ne tárjak a nyilvánosság elé, amennyiben ez más embert is érinthet (hiába akrok őszinte lenni, más ember lehet hogy kevésbé akar).

Friss topikok

  • Faculty: tudom, köszönöm, azon vagyok, csak van párd dolog amit azért ide se írnék ki. (2008.04.14. 21:35) befektetés

Linkblog

Szakonyiék

2008.06.22. 14:35 Faculty

Érettségin a Szakonyi anyukája hozta a kávégépet. A szakonyiék apámnak is haverjai, mert annak idején Szakonyi apja egy suliba járt az apámmal.

Amikor Szakonyi anyjával beszéltem nem tudtam tegezzem-e vagy magázzam. Ilyen volt a telefonban is amikor felhívott hogy a fia hova lett, én meg nem tudtam mert köszönés nélkül elment 57-ből.

Azt álmodtam hogy meg vagyok hívva hozzájuk. Láttam a számomra ismeretlen Matyit és Jankát, Szakonyi tesóit, de nagyon fura frizurájuk volt és nem volt őket könnyű megismerni. Elég idegen voltam a társaságban mert persze csak az az egy ember nem volt ott akit én ismerek, és elhívott.

Eztz másnap elm ondtam a Szakonyinak.

Erre másnapő azt álmodom hogy Szakonyi anyukájának is elmondom. Ráadásul mivel ugyanott laknak ahol én, ezért a hévmegállót közelebb helyezték hozzánk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamcatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr6533635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása