HTML

Dreamcatcher

Álomnapló. Mivel két életem van minek legyen egy blogom? Itt az életem éjszakai feléről próbálok mesélni. Méghozzá azokról az éjszakáklról amikor alszom is. A jogot fenntartom magamnak hogy álmaimat cenzúrázva egyes részléetekre csak célzásokban adjam közre, illetve hogy bizonyos értelmezéseket egyáltalán ne tárjak a nyilvánosság elé, amennyiben ez más embert is érinthet (hiába akrok őszinte lenni, más ember lehet hogy kevésbé akar).

Friss topikok

  • Faculty: tudom, köszönöm, azon vagyok, csak van párd dolog amit azért ide se írnék ki. (2008.04.14. 21:35) befektetés

Linkblog

2010.03.15. 08:20 Faculty

 nem tudok midnennapra kitalálni egy sztorit hogy mivel aludjak el főleg ha az nem teljesül bár mostanában úgylátszik mégis.

anyámmal valami nagyobbfajta építkezésen voltunk, költöztünk megint valahova, egyszer át kellett vennem a nacimat, a régiben felejtettem a kulcsot, és nagyapámékhoz nem tudtam felmenni de sebaj mert a vészcsengőt megnyomva egy néni ajtót nyitott aki mondta hogy a mosott ruhát nyugodtan felakaszthatom a lépcsőházba kirakott zsinórra.

majd az építkezésen nem értettem hogy budapest melyik szegletén vagyunk mert a mobilom sem volt nálam és nem tudtam megnézni a térképet. viszont volt valami csatorna ahol volyt a víz és folyhatott volna egy másik ágba is de nem folyt, meg akartam nézni miért nem de nagyon sok szivattyúhoz érkeztem el egy nagyon mélyre ásott betonépítményhez.

anyám meg andrás valami tűzhelyféleséget rakott de nem tüzet akartak benne gyújtani hanem elültetni egy fenyőfát. később egy ginseng győkeret is el akartak benne ültetni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamcatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr21840405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása