HTML

Dreamcatcher

Álomnapló. Mivel két életem van minek legyen egy blogom? Itt az életem éjszakai feléről próbálok mesélni. Méghozzá azokról az éjszakáklról amikor alszom is. A jogot fenntartom magamnak hogy álmaimat cenzúrázva egyes részléetekre csak célzásokban adjam közre, illetve hogy bizonyos értelmezéseket egyáltalán ne tárjak a nyilvánosság elé, amennyiben ez más embert is érinthet (hiába akrok őszinte lenni, más ember lehet hogy kevésbé akar).

Friss topikok

  • Faculty: tudom, köszönöm, azon vagyok, csak van párd dolog amit azért ide se írnék ki. (2008.04.14. 21:35) befektetés

Linkblog

2010.01.24. 16:42 Faculty

nemrég találtam egy hemi sync cd-t a neten, kiadtak egy lucid dreaming nevű sorozatot. általában a hemi sync érdekessége, hogy nekem működött. így ez is. a lényege hogy nemcsak hogy eléri hogy minden álmomra színtisztán emlékezzek, de előtte befolyásolni is tudom azt, rajta keresztül a tudatalattit.

ma érdekes volt, mert az evelyn mellettem aludt és felébresztett párszor mert fáj a hasa. amikor az embernek fáj valamije, akkor ártalmas állatokról álmodik. én olyan kígyókkal álmodtam amelyek ártalmatlanok voltak ugyan, de bármikor szét tudott válni kettő vagy több kígyóvá, és kellemetlen volt nézni. mindez apám házában.

a következő hogy szalagavató van, és azt pletykálják hogy tök poén hogy van egy hidrogén valakinél és mindenki azzal színezgeti a szünetben a haját. azt mondják a gömi is befestette, nem hiszem el, erre látom, és tényleg, odamegyek robibához, aki leolt hogy mért akarok mástól hidrogémnt búrni, de gáz.

aztán volt valami arról is hogy a bkv-n tanulok, de a napfényt hol eltakarja valami hol nem, ehhez nehépz hozzászokni, és azon idegeskedek hogy nem lehet tanulni.

 

a tegnapi még érdekesebb volt, mert azt álmodtam hogy valakinek a lakásán vagyunk, abban a házban ahol nagyapám lakott. másnap kiderült hogy orsi, evelyn barátnője is ott lakik. álmodtam azt is hogy felveszek még egy egyetemi szakot e mellé, egy közgázt, és vannak közgázos haverjaim. ez feltehetően abból a sztereotípiámból adódhat hogy a közgáznál nincs ilyen iszonyat elidegenedés az egyetemen, többek közt azért mert evelyn muatottt egy szórólapot amin közgázosok buliznak épp. de ilyet az ik-n is láttam már.

a tegnapelőtti álmaimat meg tudtam számolni, meg volt négy, egy hiányzott, pedig kialudtam magam, szal 5 remfázisnak kellett lennie. másnap valahogy nagyon energikusnak éreztem magam, talán még soha annyira nem éreztem magam úgy, éls ez azóta tart. holnap folytatom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamcatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr91698288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása