HTML

Dreamcatcher

Álomnapló. Mivel két életem van minek legyen egy blogom? Itt az életem éjszakai feléről próbálok mesélni. Méghozzá azokról az éjszakáklról amikor alszom is. A jogot fenntartom magamnak hogy álmaimat cenzúrázva egyes részléetekre csak célzásokban adjam közre, illetve hogy bizonyos értelmezéseket egyáltalán ne tárjak a nyilvánosság elé, amennyiben ez más embert is érinthet (hiába akrok őszinte lenni, más ember lehet hogy kevésbé akar).

Friss topikok

  • Faculty: tudom, köszönöm, azon vagyok, csak van párd dolog amit azért ide se írnék ki. (2008.04.14. 21:35) befektetés

Linkblog

2010.03.01. 05:38 Faculty

 volt osztálytársaimat hívtam meg bulizni, de az úton volt valami baleset amiért engem jelentettek fel.

libegtem, de majdnem lecsúsztam róla, és nem tudtam melyik országban vagyok. egyszer csak sarah jessica parker libegett el velem szemben majd a libegő megállt mert ő nem használta biztonságosan.

a haverom valami rádiós volt és előadást tartott a boráros téren. néha én is bemondtam pár dolgot. egy szórakozóhelyen odaadtak nekem egy sort amit más azért nem ihatott meg mert nem vihette be. a haverom elővett egy slagot és lelocsolt vele a közelben egy csajt akivel összejött.

egy közeli épület nagyon biztonságos volt de nekem mindig eszembe rémlett hoigy én ott valami szörnyű bűnt követtem el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamcatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr841798844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása