HTML

Dreamcatcher

Álomnapló. Mivel két életem van minek legyen egy blogom? Itt az életem éjszakai feléről próbálok mesélni. Méghozzá azokról az éjszakáklról amikor alszom is. A jogot fenntartom magamnak hogy álmaimat cenzúrázva egyes részléetekre csak célzásokban adjam közre, illetve hogy bizonyos értelmezéseket egyáltalán ne tárjak a nyilvánosság elé, amennyiben ez más embert is érinthet (hiába akrok őszinte lenni, más ember lehet hogy kevésbé akar).

Friss topikok

  • Faculty: tudom, köszönöm, azon vagyok, csak van párd dolog amit azért ide se írnék ki. (2008.04.14. 21:35) befektetés

Linkblog

2010.02.27. 09:26 Faculty

 álmodtam egy csajjal aki felettem állt a lépcsőn és beszéltem vele. majd jött egy másik csaj, nem az evelyn volt de szakítani akaret vbelem mert njagyon mérges volt rám hogy beszélgetek a konkurenciával és mondtam neki hogy ne szakítsunk mert a tündivel már eljátszottuk hogy mindig szakítottunk és sosem hittem el hogy tényleg szakítunk és akkor sem amikor tényleg, ezért vagy egyszer szakítsunk de akkor tényleg vagy egyáltalán ne.

volt valami politikai álmom demszkivel is meg a bkvvel is de nem tudom már mi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamcatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr411794161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása