HTML

Dreamcatcher

Álomnapló. Mivel két életem van minek legyen egy blogom? Itt az életem éjszakai feléről próbálok mesélni. Méghozzá azokról az éjszakáklról amikor alszom is. A jogot fenntartom magamnak hogy álmaimat cenzúrázva egyes részléetekre csak célzásokban adjam közre, illetve hogy bizonyos értelmezéseket egyáltalán ne tárjak a nyilvánosság elé, amennyiben ez más embert is érinthet (hiába akrok őszinte lenni, más ember lehet hogy kevésbé akar).

Friss topikok

  • Faculty: tudom, köszönöm, azon vagyok, csak van párd dolog amit azért ide se írnék ki. (2008.04.14. 21:35) befektetés

Linkblog

Érettségi

2008.05.09. 15:28 Faculty

Az utóbbi időkben az érettségit is sikerült tudatalatti mélyégekbe engednem. Arról álmodtam hogy az informatika tanárom az utca kellős közepépn otthagy engem hogy írjam meg az informatika érettségimet. Jófej volt mert így bárhonnan puskázhattam volna, dee a városban, illetve a belváűrosi dombon nem igazán lehet honnan. Ráé kellett jönnöm hogy egy fejlettebb országban azért már találtam volna egy helyet ahol legalább ha más nincs egy internetelérés van, ahonnan szépen kinézek mindent. Persze csak 135 percem maradt úgyhogy sietnem kellett. A végén annyira elcsúsztam az idővel hogy már ki se akartam puskázni csak gyorsan megírni hogy készen legyek vele, de nem tudtam hová leülni, állva meg nem lehet egy ilyen papírra írni. Elkezdtem keresni egy padot, aztán az első pad mellett közveltenül volt egy jobb is melyen meleg volt mert sütött a nap. Elmentem odáig, de nemsokkal messzebb volt egy mégjobb, ahol nem játszottak hülyegyerekek és lehetett csendben tanulni. Mikor odaértem azonban ott nem volt pad, csak a hűlt helye, ezért keresnem kellett mégegy padot. Az egész város átkutattam majd gy parkban leültem. Odajött hozzám egy szőpe csaj megkérdezte hogy....már nem is tudom mit kérdezett meg de jól nézett ki.
Aztán jött az iszlám csaj aki nem nézett ki jól. Vele érettségiztem együtt, és értünk jött az informatika tanár hogy hazadobjon minket kocsival. Az iszlám csaj elkérte a számom, meg megadta az övét de mivel vallási okokra még a kezét se lehgetett volna megfognom úgy tettem mintha beírnám a telefonomba de még csak bele se írtam. Viszont folyton idegesített. Mindig olyan helyzetek adódtak hogy előre kellett engedni, meg segíteni neki és már elegem volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamcatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr94461473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása