HTML

Dreamcatcher

Álomnapló. Mivel két életem van minek legyen egy blogom? Itt az életem éjszakai feléről próbálok mesélni. Méghozzá azokról az éjszakáklról amikor alszom is. A jogot fenntartom magamnak hogy álmaimat cenzúrázva egyes részléetekre csak célzásokban adjam közre, illetve hogy bizonyos értelmezéseket egyáltalán ne tárjak a nyilvánosság elé, amennyiben ez más embert is érinthet (hiába akrok őszinte lenni, más ember lehet hogy kevésbé akar).

Friss topikok

  • Faculty: tudom, köszönöm, azon vagyok, csak van párd dolog amit azért ide se írnék ki. (2008.04.14. 21:35) befektetés

Linkblog

Ballagás

2008.04.15. 08:50 Faculty

Április 30.án lesz két órakor a ballagásom. Elvileg. És én pont ezt a daáétumot láttam álmomban. Fel se voltam rá készülve. Valami nagvyon csöves ruhában voltam és nem hittem el hogy ez a dátum és ennyi az idő. Elindultam ebben a szakadt ruhában. Bár jelenleg úgy áll a helyzet hogy senki nem fog eljönni a ballagásomra aki sulin kívól ismer (köztük a szüleim sem), most én lettem volna az aki nem ment voilna el.
Elmentem, de mikor odaértem már rötét volt, de a ballagás még nem kezdődött el, és még apám sem ért oda.
Apám egyébként azért nem fog a ballagásomra eljönni mert szervezett neki a felesége egy meglepetés bulit névnapjára, és ez a bli pont akkorra esik amikor ballagok, mert qa hotel ahova őt meg még harminc embert befizettek, csak akkor üóres, egyébként máskor nem lenne nekik hely. Lemondani a már befizetett harminc embert nem lehet. Mivel ez meglepetés volt nem szólhattam el magam, ezért azt kelklett játszanom hogy "igen apu, már alig várom, tök jó lesz mikor eljösz majd a ballagásomra". Miközben a csaláűdból még ő az az ember akivel tényleg beszélgetnék.
Evelin is álmodott hasonlót, és mivel folyamatosan mondogatja hogy utána már nem leszek a barátja lehet hogy ez jött át valahogy nekem is tudat alatt. Tegnap írt egy blogbejegyzést arról hogy a ballagás bár egy ünnepség neki pont ezért mégsem akkora buli.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamcatcher.blog.hu/api/trackback/id/tr9426153

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: tumbling jazz tutorial 2018.01.15. 07:14:23

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása